Ana sayfa Sosyal Medya Facebook Hesabım Kapatıldı – Nasıl Açabilirim

Facebook Hesabım Kapatıldı – Nasıl Açabilirim

Facebook Hesabım Kapatıldı – Nasıl Açabilirim

Facebook hesabım kapatıldı sorunu ve çözümü için detaylı bir inceleme ile karşınızdayız. Facebook hesaplar belirli nedenler doğrultusunda kapatılmaktadır. Bu neden bazen sizin kontrolünüzde bazen de başkalarının hesabınızı çalması, ele geçirmesi sonucu olmaktadır. Eğer geçerli nedenleriniz var ise hesabınızı geri almak için gereken işlemler doğrultusunda tekrar facebook hesabınızı açabilirsiniz.

Facebook hesabınızın kapatılma aşamasında bazen herhangi bir uyarıda bulunmaz ve direkt hesabın erişimini keser. Belki de sizin farkına varmadığınız fakat facebook koşullarını ihlal edecek durumlar yapmış olabilirsiniz. Hiç düşünmediğiniz bir durum facebook hesabınızın kapatılmasına neden olabilir. Facebook hesabım neden kapatıldı sorusunu ve nedenlerini detaylı olarak inceleyelim. Bu nedenler doğrultusunda itirazda bulunup kapatılan facebook hesabınızı geri alalım.

Facebook Hesabım Neden Kapatıldı

Facebook Hesabım Kapatıldı – Nasıl Açabilirim

  • Facebook tarafından belirlenen kurallara ve koşulları’na uymamak.
  • Facebook tarafından uygunsuz olarak kabul edilen içerikler paylaşmak.
  • Facebook sahte hesap açma, gerçek olmayan kişiler tarafından açılan hesaplar.
  • Facebook hesabını başka kişilerin hesaplarına benzetme, kimliğine bürünme.
  • Facebook tarafından izin verilmeyen davranışları tekrarlamak ve devam etmek.
  • Facebook hesabınızda ahlak dışı uygunsuz paylaşımlar ve davranışlar sergilemek.
  • Facebook hesabı ile başka hesapları taciz, reklam, tanıtım, flört ve başka nedenlerle rahatsız etmek.

Facebook Hesabını Nasıl Açabilirim

Facebook hesabınıza tekrardan sahip olmak için yapılması gereken işlem adımlarına geçelim. Bu işlem adımlarını doğru facebook hesap bilgileriniz ile yapmanız gerekmektedir. Yanlış bilgiler doğrultusunda facebook hesap açma işlemi geçerli olmaz. Facebook hesabınızı tekrar açabilmek için bu işlemi uygulamanız gerekmektedir. Facebook itirazda bulunma sayfası için tıklayın.

Facebook Hesabım Kapatıldı – Nasıl Açabilirim

Yukarıdaki görselde yer alan alanları doğru bilgileriniz ile doldurun ve ek bilgiler bölümüne hesabınızın sebepsiz, yanlışlıkla kapatıldığını ve bu konuda gerekli araştırmaların yapılmasını talep edin. Açıklayıcı ve ayrıntılı olarak sorununuzu belirtin. Ek bilgiler bölümüne ne kadar detaylı bir açıklama geçerli olursa facebook yetkililerin hesabınızı tekrar açma olasılığı o kadar yüksek olur.

Facebook Hesabım Kapatıldı – Nasıl Açabilirim

Facebook sizi tanımak için kimliğinizi talep etmektedir. Eğer göndermek istiyorsanız sizlere birkaç önerilerde bulunmak istiyoruz. Göndereceğiniz kimlik fotokopisinin üzerine kesinlikle ‘’Sadece Facebook Hesap Doğrulamak İçindir’’ yazısını yazın. Ayrıca TC kimlik numarası ve seri no gibi önemli bilgileri gizleyebilirsiniz. Eğer göndermeye karar verdiyseniz mümkünse JPEG formatında gönderin.

Umarız aklınızda yer alan, Kapatılan facebook hesabını nasıl açabilirim, facebook hesabım neden kapatıldı, facebook hesabını nasıl geri açarım gibi benzer soruların cevaplarını bu yazımız içerisinde bulabilmişsinizdir. Yaşadığınız sorunlar için yorum yapabilirsiniz. Son olarak önemli bir ayrıntıyı belirtmek gerekirse geçerli sebeplerden dolayı kapatılan hesapları geri alma ihtimalinizin zor olduğunu belirtmek isterim.

134 YORUM

  1. E-posta ile Facebook açtım sonra dondurdum ama dondurunca süre geçtiği için kapatılmış kapanan Facebook hesabımı nasıl geri alırım kimliksiz? Nasıl başvuru yapmalıyım teşekkürler.

  2. Ya gerçekten 6 ay oldu her şeyi denedim olmadı facem bir akşam girmek istedim de açılmadı ve o gün bugündür yok oldu sanki eşimden bakıyom ismimi girip yok etiketlendim yerlerde dahi yok. Nasıl bir şey anlamadım lütfen yardımcı olun lütfen.

  3. Merhaba kapatılan hesaptaki cep telefonu numaramı nasıl silebilirim aynı numara ile face açamıyorum bu durum nasıl olacak.

    • Merhaba, maalesef o hesap kapandığı için aynı numarayla ilk aşamada işlem yapamazsınız. Fakat hesabı e-posta ile oluşturup, cep telefon numaranızı tekrar giriş yapmaya ve doğrulamaya çalışabilirsiniz. Bu yöntem yardımcı olabilir belki size.

  4. Merhaba,

    Kurtarmaya çalıştığımız hesapta, bir çok kişinin karşılaştığı şekilde, hesaba giriş yapmaya çalışırken bir anda hesap kapatıldı şeklinde bir mesaj görüyoruz. Yönlendirmeler üzerine kimlik bilgileri ve nüfus cüzdanı iletildi. Ancak tekrar iletmek istediğimizde “Facebook hesabın Topluluk Standartlarımıza uymadığı için kapatıldı. Bu kararı zaten değerlendirdik ve geri çevrilemeyeceğinizi belirledik.” şeklinde bir uyarı alıyoruz.

    Gerekli değerlendirme yapıldı ve artık bir kurtarma yolu yok mu demek yoksa mükerrer olarak bu bilgiler gönderildiği için otomatik çıkan bir mesaj mı? Yapabileceğimiz bir şey var mı?

    Herhangi bir “topluluk standart”ının ihlal edildiğini düşünmüyorum, belki hacklenip yapılmış olabilir. İhlal edilen konu/post ile ilgili detaylı bilgi veriliyor mu facebook tarafından, yoksa sadece genel bir bilgi mi veriliyor topluluk standartlarını ihlal ettiniz şeklinde.

    • Facebook, artık batma noktasına geldi. Şuan da kullanıcıların bir çoğu “abaza” nitelendirilen insanlarla kaynıyor. Facebook kullanıcıların neredeyse yarısı sahte hesaplardan ibaret. Geçmişte açılan ve hatta sahte kimlik ile doğrulanmış hesaplar ayyuka çıktı ve malesef facebook, buna önlem alamıyor. Mesela sahte olduğu bariz bir şekilde belli olan bir hesabı şikayet ettiğimiz de (sahte kimlik doğrulaması dolayısıyla) hiç bir geri dönüş sağlanmıyor veya ilgili hesap kapatılmıyor. Bu da şu demek oluyor ki şikayet edilen hesaplar direkt bot tarafından kontrol ediliyor yoksa biraz aklı başında olan bir insan, şikayet edilen kişinin tamamen fake ürünü olduğunu anlar ve işlem yapar.

      Sizin meselenize gelirsek (özellikle pandemi meselesi hasebiyle) üzülerek hesabınızın açılacağını hiç sanmıyorum ki siz bir de orjinal kimlik göndermişsiniz. Facebook ekibi gerçekten sıradışı *********** olarak nitelendiriyorum. Yani sahte hesapları doğruluyorlar gerçek hesapları kapatıyorlar. Instagram’da eğer Facebook vizyonuna sahip olursa emin olun 2-3 sene içerisin de sonu Facebook gibi olacaktır.

  5. Merhaba,

    21.05.2020 tarihinde bir anda facebook hesabıma giremedim çünkü instagram hesabınız kapatıldığı için giremezsiniz uyarısı verdi. Sonra instagram hesabıma baktığımda ise ona da giremediğimi fark ettim. O zamandan bu yana defalarca destek formu doldurup gönderdim ama Covid dolayısıyla bakamadıklarını belirttiler. Şimdi ise hesaplarımın kapatıldığını söylüyorlar. Facebook hesabımı 2007’den, instagram hesabımı ise 2015’ten bu yana kişisel olarak kullanıyordum. En azından içlerindeki fotoğraf ve paylaşımlara ulaşmak istiyorum. Ne yapabilirim?

  6. Merhaba kolay gelsin 2016 beri aynı facebooku kullanıyorum doğum tarihini düzelteyim derken yanlış yazdım bir anda fecam kapandı nasıl geri açılır?

  7. Slm kolay gelsin kişisel facebook hesabım kapatıldı ben facebook hesabını çanak okey plusa bağlandım oyuna çok para ödedim hesap kapandı, hesabımı açma şansım var mı yardım edin lütfen.

  8. Selamın aleyküm arkadaşlar benim Facebook adresimde benım alakam ve haberim olmadan cinsel içerikli fotoğraf paylaşılmış yani ben paylaşım yapmış gibi gösterilmiş, bilmiyorum veya başka bir şahıs yükleme yapmış ve bende Facebook açtığım da güvenlik sorusuna evet ben açtım diyerek tıkladım sonrada Facebook kapatıldı ne yapmam gerekiyor hesabı almak için teşekkür ederim şimdiden.

  9. Küresel salgın Covit 19 nedeni ile Hesabını Kapatma Kararını Değerlendiremiyoruz. Bune arkadaş yaa hesabı kapatıyorsunuz kimlik atıyorum covit nedeni ile açamıyoruz diyorsunz virüs hesapta mı var sanki işinizi düzgün yapın arkadaş.

  10. Kimlikli orijinal Facebook hesabım kapatıldı bu Facebook hesabına oynadığım oyunu bağlandım o oyuna çok para ödedim hesap kapandı toplum standartları ihlali diyor açma şansım yok mu acaba?

  11. Hesabımı dıştan gelen mesajlara kapatmak için doğum tarihini 2008 olarak değiştirdim ve artık faceme giremiyorum Jpeg den kimliğimin resmini gönderdim halen bişey yok. Lütfen yardımcı olun.

    • Hesabım kapatıldı neden kapatıldığı hakkında en ufak bir fikrim yok hesaba bağladığım oyunlara da artık erişim sağlayamıyorum formu doldurduktan sonra virüs nedeniyle daha az çalışanlarımız olduğu için itirazınızı değerlendiremiyoruz yazısı çıkıyor ne yapmalıyım?

  12. İyi günler bana önce bildirim geldi şifreniz değişti diye telefon numaram kayıtlıydı hesabıma kod gelmeden değişmesi imkansız dedim girdim şifreyi değişelim bir an önce diye ama değişmedim hesap kapatıldı dedi, daha sonra mail geldi ıp adresi felan yazıyordu bilgin dışındaysa felan diye link vardı oradan şifreyi değiştim ama gene hesaba giremedim yukarıdaki anlattığınız gibi yaptım bu uyarıyı veriyor ne yapmam lazım.

    Hesabını Kapatma Kararını Değerlendiremiyoruz

    Küresel koronavirüs (COVID-19) salgını nedeniyle değerlendirme ekibimizde daha az kişi olduğu için bu kararı şu anda değerlendiremiyoruz.

    • Merhaba, hesabınıza büyük olasılıkla hacklenme girişiminde bulunuldu ve hesabınız ya Facebook tarafından ya da başkaları tarafından kapatıldı. Tabii bu söylediğimin kesinliği yok. Sadece düşündüğüm olasılıkları aktarmak istedim. Öncelikle bu konuda şu dönem de yapılacak birçok işlem askıda kalabilir. Fakat yine de elimizdeki imkanları değerlendirelim… Buradaki işlemin akabinde gelen cevap üzerinden tekrar aynı işlemleri uygulamak mantıklı olmayacaktır.

      Bu sebepten telefon numaranız ve hesabınıza kayıtlı e-posta adresine erişiminiz sayesinde “Çalınan Facebook Hesabı Geri Alma İşlemi Nasıl Yapılır?” buradaki işlemleri uygulayarak çözüm sağlamaya çalışabilirsiniz.

      • Bu işlemleri de yaptım fakat Facebook böyle bir uyarı veriyor nasıl açabilirim geri.

        Hesabın Kapatıldı, daha fazla bilgi almak için veya hesabının yanlışlıkla kapatıldığını düşünüyorsan, lütfen Yardım Merkezi’ni ziyaret et.

        • Anladım :( Bize kalırsa COVID-19 döneminden sonra bu işlemleri sağlamanız… Çünkü Facebook’un da belirttiği gibi sınırlı çalışanı bulunduğu için şu anda sağlayacağımız tüm işlemler sağlıklı olmayacaktır.

    • Aynısı başıma geldi yöntem aynı şimdi benden aldığı sayfada başka isim var ve pubg hesabımı kullanıyor bunu nasıl yapabiliyorlar anlamış değilim. Hesabımı kapatıyor ama ona bağlı olan pubg gibi hesaplar devam ediyor.

      • Merhaba 15 senelik facebook ve ınstagram hesaplarım kapandı covid19 nedeniyle bakamıyoruz diyor e postaylada yolladım fakat bi sonuç alamadım yardımcı olursanız sevinirim

    • Merhaba iyi günler hesabım dün kilitlendi yanlışlıkla 13 yaş altı tarih kaydettim hesabım kilitlendi. Nasıl açabilirim bana yardımcı olun kimlik bilgilerini dahi gönderdim ama açılmıyor bu hesabı nasıl tekrar açabilirim lütfen çok önemli yardımcı olur musunuz?

    • Aynı senim gibiyim pubg hesabım gitti 14 bin değerinde çok gelişmiş bir hesap ve aynı uyarıyı veriyor kimlik atamıyorum.

    • Merhaba beş yıl önce Facebook açmıştım dondurduğumda kapanmaz diye biliyordum ama süre geçince kapatılmış gmail ile açmıştım şimdi geri açmak istiyorum ama geçersiz e-posta diyor e-postam açık neden geçersiz diyor ? Kimliksiz açmak için ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun teşekkürler.

  13. Hesabım kapandı spam atıp yani hesabımı çaldılar bende spam attım sonra açmak için kimlik attım ama hala mail yok özür diledim herkesten facebokktan kendi adıma açılır mı acaba?

  14. Abi benim pubg mobile diye oyun hesabım faceye kayıtlıydı hesabı satacaktım ama adam hesabımın şifresini değiştirdi bende bu hesap senin olmuyacak dedim ve hesaba spam atıp kapattırdım sonra açmak için facebook kimlik attım ama hala 5 gündür mail yok ve açıklamaya özür dilerim dedim acaba açılma şansı var mı çok özür diledim.

  15. Kişisel hesabım ocak ayından beri kapalı defalarca kez kimlik attım açılmıyor. Hiçbir şekilde açılmıyor benim tam 11 senelik hesabım içinde gruplarım, sayfalarım var lütfen ne yapın edin benim hesabı açın yeter yaa kendimi zor tutuyorum kötü bişey dememek için o kadar fek hesap var pornografik hesaplar açanlar var onlara gıkınız çıkmıyor benim emek verdiğim hesabımı durduk yere kapatıyorsunuz lütfen açın hesabımı…

    • Merhaba, öncelikle burası Facebook’a bağlı bir kuruluş değil. Yani hesabınızın açılması noktasında sadece size Facebook tarafından sağlanan yöntemleri aktarabilir ve bununla alakalı sizlere gönüllülük esasında yardımcı oluruz. Yukarıdaki işlemleri eksiksiz uyguladıktan sonra mail adresinize herhangi bir geri dönüş sağlanmadı mı? Hesabınız hangi sebepten kapatıldı?

      • Merhaba benim bir tane facebook hesabım vardı ve hesap üzerinden pubg ve benzeri oyunlar oynuyordum. ismi ********* dı değiştirmeyi akıl edemedim ve hesabım kapandı… Google’dan rasgele bir kimlik indirip yolladım, bana hesabınızı inceledık topluluk standartlarını ihlal ettiğini gördük hesabını kapatıldı dedi. Şimdi ben bu hesabın doğum tarihi, ismine ve soy ismine göre kimlik oluşturup göndersem hesabım açılır mı. Yani bunlar bu kimlikleri ne biliyim nüfus müdürlüğüne falan soruyorlar mı? Fake olduğunu anlamak için ya da sadece üstünde oynanıp oynanmadığına mı bakıyorlar… Ve Türkiye’den gönderilen kimlikleri inceleyenler Türk mü yoksa yabancı mı bilginiz var mı?

        • Merhaba, bahsettiğiniz işlemler evrakta sahteciliğe girer. Lütfen bu yollara başvurmayın. Facebook’tan önce zaten sahte kimlik oluşturmak suçtur. Bu konularda bilinçli olalım lütfen.

          • Sizi anlıyorum fakat zaten facebook gibi bir sosyal paylaşım sitesinin bizden kimlik istemesi ne kadar etik ki. Sonuçta kimliği sadece kendi adıma yapıyorum başkaları için değil ki ne biliyim herhangi bir resmi kurum kuruluş vb. de kullanmayacağım sadece facebook için, tam açıklayıcı bi cevap alamadım sizden ama yine de anlayışınız ve iyi niyetleriniz için teşekkür ederim.

          • Ben hiçbir şekilde kimliği yükleyemiyorum gönderemiyorum 28 gün içinde kapanacak diyor oyunlar sosyal medya hesapları falan her şey Facebook’a bağlı bu durumu nasıl hallederim hiçbir şekilde kimlik yüklenmiyor denemedigim yöntem kalmadı yardım eder misiniz?

  16. Şubat 2009 dan beri kullandığım hesabım dün kapatıldı Facebook’u kullanmak için gerekli koşulları karşılamadığınızı belirlediğimiz için hesabınız kapatılmıştır yazısıyla karşılaşıyorum ihlal edecek bir şey yaptığımı sanmıyorum kimlik gönderdim beş altı defa. Facebook’u kullanmak için gerekli koşulları karşılamadığınızı belirledik. Facebook ilkeleri hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen Facebook Hak ve Sorumluluklar Bildirimi’ni gözden geçirin: olarak gece mail geldi ne yapmam gerekiyor hesabımımı geri nasıl alabilirim sadece oyun oynuyorum okulla ilgili gruplardayım ve müzik paylaşıyorum o kadar.

    • Merhaba, hesabınız üçüncü taraf uygulamalar tarafından sizin yetkiniz dışında işlemler yapıyor olabilir. Genellikle siz bunun farkında olmazsınız fakat arka planda bu durum gerçekleşir. Öncelikle Facebook hesabınız için kullandığınız üçüncü taraf uygulamalardan hesabınızı devre dışı bırakın (Örnek olarak takipçi satın alma sistemleri, mobil uygulamalar vb.). Ardından form ekranına tekrar eksiksiz olarak bilgilerinizi gönderin.

      • Hesabıma giriş yaptığımda sürekli bu sms le karşılaşıyorum (ne yazık ki bizim bu ek belgeleri gözden geçirdiğimiz süre içerisinde hesabınıza erişemeyeceksiniz size hızlı dönüş yapacaz diyor ama hiç posta filan gelmedi hala aynı nedenini öğrenebilir miyim? veya açılır mı hesap?

        • Merhaba, sanırım hala hesabınız inceleme aşamasında. Durumu biraz daha hızlandırmanız için buradaki linkten yararlanabilirsiniz. Konuyla ilgili bizi de bilgilendirin lütfen…

          • Öncelikle bana cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Ben bunu denedim bana cevap gelmedi size sorum şu hesabım açılır mı veya ne kadar sürer bu?

            • Rica ederiz :) İşlemler Facebook çalışanları tarafından gerçekleştiği için yoğunluk durumlarına göre süresi değişecektir. Hesabınızın açılacağı konusu ise eğer Facebook kurallarına aykırı bir işlem yapılmadıysa ve bir hata sonucu kapandığını düşünüyorsanız neden açılmasın.

              • Hesabım 3 gün önce kapandı nedenini anlayamadım resimlerim için üzülüyorum yoksa bi paylaşımda bulunmadım 3 gündür uğraşıyorum lütfen ama lütfen yardımcı olur musunuz 11 yıldır kullanıyordum hiç bir sorun yoktu. Kendi halinde bi ev hanımıyım.

                • Merhaba, hangi işlemleri uyguladınız ve yaşadığınız sorun nedir? Biraz daha ayrıntı verirseniz size daha sağlıklı yardımcı olabiliriz…

                  • Hesabımın çalınmış olduğunu söylüyorlar face hesabım bugün bir hafta oldu anlamadım birden kayboldu sanki arkadaşlarımda eşimde çocuklarımınkinde dahi görünmüyor etiketlendiğim fotolarda da ismim gözükmüyor. Şu an sadece profil görünüyor, resim şifre gir diyor şifre yazıyorum eski bi şifre kullandın diyor.

                • Lütfen yardım eder misiniz? 3 haftayı geçti hesabım sanki yok oldu etiketlendiğim yerlerde dahi ismim silinmiş simdi sadece kullandığım profil resmi çıkıyor. Şifre gir diyo 11 yıl oldu zaten şifre giriyom. Eski bi şifrenizi girdiniz diyo unuttum diyorum işlem yapıyorum kimlik bilgilerini yolluyorum. Hiçbir şey çıkmıyor bu nasıl bir şey anlamıyorum. Sahte hesap kötü paylaşımlar yapanlar varken beni buluyo…

                    • Telefon numaramı giriyorum olmuyor kullandım e-maili giriyorum yanlış diyo şifre unuttum deyince kod al diyo ana kod **********@hotmail.com a gönderildi diyo oda face açarken kullanmışım galiba şu an yok telefonumda anlamıyorum ki ben teknolojiden çok.

                    • Face hesabımı açtıktan sonra 3 4 yıl haricinde aşağı yukarı 7 senedir bu telefonumla kullanıyordum

            • Böylesi işlemler için problem olacağını zannetmiyorum. Tabii süreç biraz uzun olabilir belki 1 ay. Fakat sonunda çözüme kavuşacağı kanısındayım.

              • Bana niye cevap vermiyorsun kardeşim bak 3 aydır hesabımı açamıyorum bize yardım yok mu o kadar kimlik attım açılmıyor sorun ne yani neden açılmıyor ne yapıp edip açmam gerek.

                    • Bize en hızlı yorum bölümünden yani buradan ulaşabilirsiniz. Maillere bile çok zaman ayıramıyoruz.

                  • O zaman cevap verir misin kardeşim ne yaptıysam facem açılmıyor kimlikte atsam açılmıyor 3 aydır böyle ne yapmam gerek?

                    • Önceki yorumda da belirttiğim gibi hesabınız hangi gerekçe ile kapatıldı? Bize ayrıntı verirseniz ona göre yönlendirme sağlayabiliriz.

                  • Onla ilgili en ufak bi bilgi verilmedi bir gün hesabıma giriş yapayım dedim bide ne göreyim hesabım kapandı onlarca kez kimlik attım dönüş olmadı işin garip tarafı facebook bana cevapta vermiyor ne yaptıysam dönüş yapmadılar.

                    • Çok enteresan… Hesabınız kapatıldı ve buna gerekçe gösterilecek herhangi bir bilgi verilmedi! E-posta hesabınızın spam veya gereksiz posta kutusunu kontrol edebilir misiniz?

                  • Baktım orada da bir şey yok hiçbir açıklama vs yok bunlar bana hiç bir şekilde de dönmüyor anlamadığım biçimde. Ne yapmamı önerirsiniz bide şöyle bir şey var benim doğum tarihim face de farklı ama öyle olsa dahi önceden kimliğimi atsam açıyorlardı bu son 3 aydır açmıyorlar sebebini anlamadım.

                    • Yani bizde bir anlam veremedik. Eğer hesap kapanıyorsa buna gerekçe göstermeleri gerekir. Şu an aklıma gelen tek şey, doğum tarihinizden dolayı daha öncede siz farkında olmadan ikaz yemeniz ve tekrarlanmasının akabinde hesabınızın kapatılması… Böyle bir durum olabilir mi sizce?

                  • Hiç sanmam dediğim gibi farklı olsa da kaç kez kapandı ve ben anında kimlik atınca açılırdı bu sene oldu olan ocakta kapandı kimlik attım yine ama açmadılar nolur Allah rızası için yardım edin o hesap 11 yıllık hesap içinde büyük sayfalarım var gruplarım var.

                    • Sizin için tekrar kontrol ettim farklı bir işlem daha yapılabilir mi diye fakat yazımız içerisinde paylaştığımız işlemin dışında farklı bir işlem bulunmuyor. Gönderdiğiniz kimlikten yana problem söz konusu olabilir mi? Sizin olduğunuzu doğrulayacak farklı bir kimlik ile deneme sağlayabilir misiniz? (Tamamen kendi isteğiniz doğrultusunda)

                  • Şöyle bir şey kimliğim eski de var yeni de var yani kimlik kartı ve nüfus cüzdanı ikisini de attım ben ama dönüş yok hiç bir şekilde yok sadece kimliği atıyorum ve olay bitiyor bana dönüş vs hiç olmuyor 3 aydır böyle.

                    • Anladım… İnanın size yardımcı olmak için bir çözüm sağlamaya çalışıyorum fakat sizde bilirsin son noktayı Facebook çalışanları koymakta. Farklı bir çözüm sağlanabilir mi ya da bu durum için farklı bir form var mı diye baktığımda herhangi bir sonuca ulaşamadım.

  17. Merhaba;

    Facebook’u çok güzel bir şekilde kullanmaktaydım fakat bir gün giriş sağlayamadım internetten olmuştur diye denemedim bir daha fakat biraz zaman geçtikten sonra tekrar girmeyi denedim bu seferde hesabınız kapatıldı diye bir yazı okudum hiçbir gerekçesi olmadan ve hiçbir ihlal yapmadan. Sonrasında başladım hesabımı açmaya çalışmaya fakat bir türlü açamadım ve halen daha açmaya çalışıyorum 7-8 ay olmuştur belkide hiçbir yerde hata da yapmıyorum kimlik bilgilerimi vs her şeyimi eksiksiz noksansız yapıyorum hatta ve hatta mail hesabıma gelen mesaj adresine dahil mesaj attım biraz sert oldu ama küfür kullanmadım belkide o hesabımı 9 senedir falan kullanıyordum sizden ricam bir el atsanız ben yapamadım.

    • Merhaba, yaptığınız işlemin sonunda size bilgilendirme sağlanmadı mı? Konuyla ilgili olarak. “Hatta mail hesabıma gelen mesaj adresine dahil mesaj attım” gelen maili bizlere açıklar mısınız?

  18. Yapmış olduğumuz işlem başka mail adresinden, yaklaşık 5 gün oldu yapalı onun için farklı mail adresi ile açtık 2-3 saat sürmedi kapatıldı ne yapmam gerekiyor eski adres 2008 den beri kullanılıyor ve suanda o adresi birileri tarafından kapattırılmış sanırım yani birisi bizle uğraşıyor yapmış olduğumuz bir paylaşım veya birine hakaret yok neden böyle birden bire kapatırlar nasıl geri alabilirim?

    • Öncelikle farklı bir IP üzerinden tekrar hesap açmayı denemenizi öneriyorum. Diğer kapatılan hesap için ise, Facebook kurallarını ihlal etmediğinizi düşünüyorsanız bunu ayrıntılı olarak Facebook’a bildirmeniz gerekmektedir. Yukarıdaki işlemin haricinde yapılacak bir işlem söz konusu değil. İşlem süresi belki biraz uzayabilir, fakat eğer haksız olarak kapatıldıysa hesap illaki bu durum karşısında Facebook yetkilileri gereğini yapacaktır.

    • Meraba benim hesabım dün kapandı pubg 6 yıllık hesabım ona bağlıydı hiçbir şey yapamıyorum lütfen yardımcı olun numaraya kod gelmesi lazım o bile olmuyor.

      • Merhaba, hesabınız kapandı ise numaranızda sistemden silinir veya iptal edilir. Yukarıdaki işlemleri uyguladınız mı? İşlemler konusunda size yardımcı olabiliriz…

  19. Facebook adresimiz durduk yere kapatıldı birileri tarafından sanırım şikayet edildi uygunsuz bir paylaşım yapılmadı veya facebook üzerinden kimse kötü birşey denilmedi yeni hesap açtım oda 2 saat sonra kapatıldı geri almak için facebooktaki uygulamadan kimlik bilgisi gönderildi ama bir dönüş yapılmadı ne olup bittiğini anlamadım ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz? Konu benim için çok önemli hesap kız arkadaşımın hesabı birileri uğraşıyor ne yapabilirim?

    • Merhaba, yeni hesabı aynı mail adresi üzerinden mi açmaya çalıştınız? Bu konuyla ilgili yukarıdaki işlemin ardından bir süre beklemek gerekiyor. İşlemi ne zaman uyguladınız?

  20. İyi günler benim facebook hesabım çalındı ve çalan kişi numarayı e-posta adresini değişti. Ben e-postamı yazınca böyle bir hesaba ulaşılamıyor hatası veriyor. Nereye başvurmalıyım?

    • Mehaba, sitemizin arama bölümünü kullanarak “Çalınan Facebook” hesaplarıyla ilgili yapılması gereken işlemlere ulaşabilirsiniz.

  21. Merhaba, tahmini olarak 1-5 aralık zamanı Facebook hesabım anlayamadığım bi sebepten dolayı kapatıldı.

    Kimlik teyit bölümüne giriyorum ve hesap bulunamadı hatası veriyor. Facebook kurallarını ihlal ettiğimi de düşünmüyorum. Çünkü sadece 3-4 grup için Facebook’u kullanıyorum ve Okey 101 plus da kullanıyorum.

    İşin tuhaf yanı bugün yeni hesap açtım ve birkaç saat sonra o hesap da az önce fark ettim ki o da kapatılmış. Daha 1 arkadaş bile eklemedim. Durumla ilgili yardım edebilecek veya bilgisi olan varsa öğrenebilir miyiz? teşekkürler…

    • Merhaba, kullandığınız internet ağında farklı Facebook kullanıcısı var mı? Eğer aynı ağda farklı bir kullanıcı Facebook kurallarına aykırı hareket ediyorsa, bu durum sizi de etkileyebilir. Tabii bu sadece olası durum. Facebook tarafından IP adresiniz engellenmiş olabilir. Ev kullanıcısıysanız modeminizi kapatıp, açabilir misiniz. Bu işlemi yapıp yeni bir IP adresine sahip olabilirsiniz. Tekrar Facebook hesabı oluşturmayı ve kullanmayı deneyerek, test edebilirsiniz.

  22. 6 KASIM sabahı bir mesaj geldi facebook’ta derece yükselmesi diye size gönderilirlen kodu girin dedi ve HESABIM kapandı o günden sonra ne hesap açsak otomatik olarak kapanıyor telefon değiştirdim mail adresi değiştirdim bilgisayardan hesap açtım yinede kapandı hesabımı geri almak için kimlik resmi gönderdim ama olmadı şunu söyleyim facebook’ta kural hatam yoktur.

  23. Merhaba, 11 yıllık hesabım yakın zamanda telif yüzünden kapandı, 10 yıl kadar önce bir facebook sayfası açmıştım içine birkaç yerli diziden videolar yüklemişim yüklediğimi bile unutmuşum o videolardan bazıları yakın zamanda telif yedi ve hesabım kapandı ne yaptıysam cevap gelmedi bazı arkadaşlar telif olayına karşı facebook’un çok katı kuralları var o yüzden o hesap bir daha açılmaz diyorlar gerçekten öyle mi eğer öyleyse mecbur yeni hesap açıcam artık, ayrıca silinen profilime girince bilgileri indir diye bir şey çıkıyor o dosyayı indirince bir şey için kullanabiliyor muyuz?

  24. Merhabalar kolay gelsin, Mehmet bey uzun süredir kullanmış olduğum facebook hesabım tarafıma hiç bir uyarı yapılmaksızın mail veya paylaşım sınırlaması yapılmadan direm hesap kapandı. Hesabımı geri açabilmek için 4 5 kez kimlikte attım ama nafile. Hesabım benim için çok önemlidir. Lütfen bana yardımcı olun size minettar olurum. Facebook hesabım size mail atmış olduğum hesaba bağlıdır. Yardımcı olacağınızı ümit ediyorum son çaremsiniz lütfen.

  25. Benim şahsi facem nedense hep kapatılıyor kimlik onayı olduğu halde bana hiç bir uyarıda gelmedi kapatılcak diye kaç kez atım kimlik açılmadı. İhlal etmedim sahte hesaplı olanlar çok var burda, bize olan oluyor şahsi faceleri olanlara teşekkürler facemin açılmasını istiyorum.

  26. Her şeyi yaptım e-postanıza mesaj gelecek dedi gelmedi… Nasıl açılacak hesabım hiç bir şey de yapamadım…

    • Merhaba, Facebook tarafından yapılacak kontroller biraz uzun sürebilir. Gelen maili beklemekten başka yapılacak bir işlem söz konusu değil.

  27. Hesabım kapatıldığı için oyunda boşa çıkar mı facebook kısmı yardımcı olursanız çok sevinirim

  28. Saygılar hocam 10 senelik kullandığım hesabım biri tarafından çalındı ve daha sonra spam yedi ve facebook ekibi tarafından kalıcı olarak kapatıldı, artık pubg mobile oyununa bağlanamıyorum ne yapmalıyım? defalarca facebook ekibine mail atmama rağmen cevap verilmiyor ne yapmalıyım?

  29. Merhabalar,

    Hesabımı kendim kapatmıştım şimdi açmak istiyorum fakat help sayfasında bulunan linke, facebook’un bağlı olduğu mailimi yazıyorum kabul etmiyor. Sebebi ne olabilir acaba? Başka bir yok deneyebilir miyim? Teşekkürler.

    • Merhaba, eğer hesap dondurma işlemi sağlamışsanız, direkt olarak hesabınıza giriş yaparak, hesabınızı tekrar aktif hale getirebilirsiniz. Fakat, eğer hesap silme işlemi uyguladıysanız tekrar aktif olması mümkün değildir.

  30. İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Herhangi bir uyarı ya da e-posta gelmedi bu konuyla alakalı ve direkt kapatıldı. Öncekilerde de bir uyarı ya da bildirim olmamıştı ama kimlik atınca açılmıştı.

    • Rica ederiz. Anladım… Sanırım hesabınızla ilgili arka planda farkında olmadığınız bir durum söz konusu ki bu sorunu tekrar tekrar yaşıyorsunuz. Hesabınızda paylaşımlarınızla ilgili bir problem olabileceğini değerlendirdiniz mi? Veya arkadaş profilinizde tanımadığınız kullanıcıların sizi şikayet edebileceğini? Öncelikle bu konuyla ilgili olarak asıl sorunun farkında olup, Facebook yetkililerine durumu daha net iletmeniz, hesabınızı tekrar aktif etmeniz için avantaj durumu oluşturacaktır. Ayrıca üçüncü taraf uygulamalar kullanıyorsanız, bu uygulamaları da gözden geçirip, gerekirse kullanmamayı tercih edebilirsiniz.

  31. Sebeplerini bilmiyorum sadece kimliğinizi onaylayın dedi bende kimlik gönderdim ve hep açıldı ama bu sefer açılmıyor. Ve bir sebep belirtmiyor. Eğer bana özelden ulaşabilirseniz ayrıntılı fotoğraflarla anlatabilirim.

    • Merhaba, İllaki size hesabınızın kapanması hakkında bir uyarı yapılmıştır. Maalesef özel olarak şuan böyle bir hizmetimiz bulunmuyor. Fakat ilerleyen zamanda canlı destek platformu için çalışmalarımız bulunuyor. İsterseniz şuan için buradan yardımcı olmaya çalışalım…

  32. Orijinal hesabım kapandı daha önce de kapanmıştı ama kimlik atıp açmıştım. Şimdi ise 5 gün oldu açılmıyor. O hesap benim için çok önemli lütfen bir açıklama yapar mısınız?

      • Arkadaş eklemelerine kapatmak istedim doğum tarihimi değiştirdim ve karşıma kimlik doğrulayın diye bir yazı geldi şuan hesabıma giremiyorum. Kesinlikle ve yıllardır hesabımın mail adresini hatırlamıyorum 18 senelik bir hesap. Kimlik gönderdim ama bi sonuç alamadım.

        • Merhaba, işlem yeni uygulandıysa eğer bir süre Facebook çalışanlarının talebinizi kontrol etmelerini beklemeniz gerekebilir. Ayrıca telefon numaranız kayıtlıysa, hesabınızı bununla da kurtarmayı deneyebilirsiniz…

  33. Ne müşteri temsilcisi var ne bu kadar milletin sorunlarıyla ilgilenen var. Bu nasıl bir yönetimdir. Bu nasıl bir sistemdir. İnsanların kullanım haklarını kafanıza göre ellerinden alıyorsunuz. Biz Facebook dan oyun oynuyoruz. Hırsızlık yapmıyoruz milleti dolandırmıyoruz reklam Yapmıyoruz. Tehlikeli suç teşkil edecek hiç bir işlem yapmıyoruz. Sadece oyun oynayıp arkadaşlık kurmaya çalıyoruz ve bunun içinde bir sürü paralar harcıyoruz. Oynadığımız oyunlarda sonra siz geliyorsunuz benim hesabımı kafanıza göre kapatıyorsunuz hemde kimlik onayı yaptığım hesabı öylemi yok böyle bir terbiyesizlik sizi şikayet edeceğim 2 defadır aynı şeyi yapıyorsunuz. Millet çıplak fotoğraflarını koyuyor pornografik şiddet içeren fotoğraf koyuyor onlara hiç bir şey yapmıyorsunuz. Biz kendi fotoğrafımızı koyduğumuz halde hesap kapanıyor. Yok böyle bir saçmalık derhal benim hesabımı açın ve bir dahada hesabıma dokunmayın…

    • Merhaba, yaşadığınız sorundan dolayı üzgünüz. İlk olarak buranın yani ”help724.com” sitesinin Facebook ile ilgili herhangi bir bağlantısı olmadığını belirtelim. Yaşadığınız soruna gelecek olursak, hesabınızı güvende tutmak için; arkadaş listenizi, üçüncü taraf uygulamalar, şifre güvenliği gibi durumları değerlendirmeniz hesabınızı tekrar askıya alınmamasını önleyebilir. Özellikle tanımadığınız yabancı profilleri hesabınızdan çıkarmak, daha etkili olacaktır.

  34. Benim kaç tane fikrettin samsunlu hesabım gitti resim 1 kimlik yolladım açılmıyor. O kadar fek kullanan var gerçek kullanıcı insanların fesini kapatıyonuz lütfen yardım edin.

  35. Yeterin artık neden kapatıyorsunuz şüpheli ne var bilmek isterim hesabım da zeynep tuncer olarak açtığım hesapları kapatmanın manası nedir?

  36. Kaç tane hesap açtım hepsinden resim istedi kapatıldı geri istiyorum ben hesabımı lütfen yaa grup kuruyorum yanlış birşey yapmadım bakıyorum hesap kapandı yada hiç açmayalım facebook kullanmayalım

  37. Sürekli hesabımı kapatıyorsunuz şüpheli ne var bilmek isterim kaldırın faceleri o zaman en azından nedenini bildirin

  38. Facbook hesabım kapatıldı geri almak istiyorum bütün ailemin resim ve videoları orada yüklüydü sizin bilgilerinizi takip ederek telefonumdan bu işlemi yaptım ama kimlik bölümüne gelince kimliğimi yükleyemedim yardımcı olursanız sevinirim.

  39. İş yeri için açtığım hesabım vardı normal arkadaşlarımla olan hesabım çalındı ve çalınan o hesaptan benim diğer hesabımı şikayet ederek kapatılmıştı nasıl açabilirim?

  40. Merhaba benim kişisel 10 senelik hesabım kapatıldı. Nolur bi bakar mısınız? formu dolduruyorum ama olmuyor bi cevap yok lütfen aykırıda bişey yapmadım kendi şahsı hesabım. *************@hotmail.com

  41. Merhaba formu doldurdum ama bir hata oluştu diye yazı çıkıyor ve 2 gündür denememe rağmen aynı hatayı veriyor yardımca olursanız çok sevinirim teşekkürler.

  42. Öncelikle Merhabalar, hesabım kapatıldı defalarca kimlik formu gönderdim ama hiç bir yanıt alamadım hesabımı açamıyorum.

  43. Hesabım kapatıldı ve bildirim gönderirken de e-postamı kabul etmiyor e-postam ************hotmail.com hesabıdır nolur açın hesabımı

  44. Merhaba, Facebook hesabımın kimlik onayı için telefonuma mesaj geleceğini söylüyor ancak 5 gündür herhangi bir kod gelmedi. Ne yapmalıyım?

    • Birkaç yıl oldu her giriş denememde göndermiş olduğunuz bilgileri inceleyeceğiz diye uyarı veriliyor neyini inceliyorlar anlamadım.

  45. Hocam selamlar benim hesabım kapatıldı aykırı davranışta bulunmadım eski numaralarım kayıtlı kalmış yeni numaramla giriyordum nasıl bir yol uygulamalıyım ki açabilirim facemi acaba yardim edebilir misiniz? soyadımda değişti eski soyadımda hesabım birde etkilermi, böyle bir hesap bulunamadı deniyor.

  46. Benim facem çalındı bütün bilgilerimi değiştirmişler e-postasınıda açamıyorum şimdide telefonumdan girince hesap kapatıldı diyor başka bir yerden girince hiçbir hesapla eşleşmiyor diyor

  47. Selam sayın facebook çalışanları kişisel hesabım kapatıldı kimlik yükledim ehliyet yükledim neden açılmıyor benim bu hesap faceyi dondurdum için kapatıldı telefona kod istedi o telefon yanımda değildi sonra kimlik istedi kimlik olarak ehliyeti yükledim halde daha açılmadı.

  48. 6 yıllık hesabım orijinal ve kimlikli bir hesapken biri tarafından kasten kapatıldı ve üç gündür kimliğimi göndermeme rağmen herhangi bir bilgi verilmedi sizce nasıl bir yol ilerlemeliyim.

  49. Hocam merhaba öncelikle yazınız çok açıklayıcı olmuş teşekkürler emeğinize sağlık. Benim sorum şu olacak mail adresimi doğru giriyorum ancak bir facebook hesabıyla ilgili olmayan e-posta adresi girdiniz. Lütfen engellenmiş facebook hesabıyla ilgili bir e-posta adresi girin demekte. Ancak yeni hesap açmaya çalıştığımda ise girdigin e-posta adresinin sahibi olan hesap kapatılmış demekte. Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.

    • Merhaba, Güzel Yorumunuz İçin Teşekkür Ederiz. Öncelikle Yukarıdaki İşlemi Uyguladınız mı ? Bu Konu Hakkında Bilgilendirme Yaparsanız Yardımcı Olmak İsteriz.

      • Mehmet kardeşim ben sayfanızda yazan ve gösterilen çoğu şeyi yaptım kimliğim gönderilmedi Küresel koronavirüs (COVID-19) salgını nedeniyle değerlendirme ekibimizde daha az kişi olduğu için bu kararı şu anda değerlendiremiyoruz. Diyor e-mail attım cevap verilmedi daha ne yapmamız lazım ?

        • Merhaba, zaten Facebook cevabını aktarmış, maalesef şu dönemde birçok platform için durum böyle. Tek çözüm yolu bu şekilde. Sürecin toparlanması için biraz daha beklemek gerekir.

  50. Merhaba arkadaşlar Gamze Hanım sizi şikayet gruplarına atıp şikayet etmişler ;) resmini doğrulama bölümüne resim atmayacaksınız. Kimliğinizin ön tarafını anne baba ve tc numaranızı gizleyerek atacaksınız hesabınız açılır. Açılmazsa kapatılırsa arkadaşımızın paylaştığı şekilde kimliğinizin ön tarafını ve taranmış fotokopisini yollucaksınız ;)

  51. FACEM BİRANDA YÜZ İSTEDİ RESİM GÖNDERDİM RESMİNİZİ İNCELEDİKTEN SONRA SİZE DÖNÜS YAPACAGIZ DEDİ VE HALA DÖNÜS OLMADI HAYIR FACEMDE ACIK CIPLAK BİSEYLERDE PAYLASMIYORUM HERKEZ GİBİ COK COK ÖZÜR DİLERİM NUMARA YAZIP O… YAPMIYORUM NEDEN SİKAYET OLDUGU HALDE ONLAR KAPANMIYORDA BİZİM NORMAL DÜZGÜN FACELERİMİZ KAPANIYOR NOLUR YARDIMCI OLURMUSUNUZ TLF NUMARA KAYITLI OLDUGU HALDE FACEM HALA ACILMADI YARDIMCI OLUN NOLUR:((

  52. Merhaba Mehmet. Benim facebook profilim kimlikle birebir eş olduğu halde ve aykırı hiç bir davranışta bulunmadigim halde kapandı. Adım adım gösterdiğiniz herşeyi yaptım ve 4 gündür cevap gelmiyor. Belliki açılmayacak. Ben şimdi ne yaparsam yapayım hesabım yeni olduğu için kapanacak. Ben nasıl bunun önüne geçeceğim. Nasıl hesabımı geri alacağım.

YORUM YAP

Please enter your comment!
Please enter your name here